(066)-01-93-572 (097)-01-38-336

Перезвоните мне

Пн-Пт 9:00-18:00

Онлайн-
консультант

Діагностика технічного стану частин рульового управління

  Технічну перевірку частин рульового управління потрібно проводити щорічно. У нього входять дослідження вільного ходу керма і стан рульових тяг із захисними елементами.



  
Величина вільного ходу керма визначена для кожної марки автомобілів. Згідно зі стандартами вона не повинна бути більше 5 градусів. Це означає, що від початку обертання рульового колеса, до початку переміщення коліс точка окружності керма повинна пройти не більше 5 градусів. Цей кут можна заміряти простим транспортиром. Вільний хід показує, які зазори є в місцях з'єднання тяг і важелів. Про наявність поломок ще свідчить утруднений хід керма, сторонній скрегіт і стуки при його обертанні.



  
Діагностика тяг починається з очищення їх від забруднення. Огляд тяг, перш за все, передбачає обстеження їх захисних елементів. Усередині повинна бути мастило, що забезпечує довгу роботу механізму. Її витікання і потрапляння під них пилу і піску тягне за собою швидкий вихід з ладу елементів, що труться.



  
Сліди мастила на захисних чохлах свідчать про їх пошкодження і про необхідність негайної заміни.



  
Крім того перевіряти необхідно величину зміщення наконечників уздовж осі. Великий люфт вказує на те, що наконечники потрібно замінити.

Джерело: https://lao-parts.com.ua/